+48 600 826 340

WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet

Gminny Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych – kompleksowe opracowanie zgodne z ustawą o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.

 

Program przeciwdziałania narkomanii – uzupełniający dokument zgodny z krajową strategią polityki narkotykowej.

 

Regulaminy pracy komisji i procedury interwencyjne – opracowanie dokumentów operacyjnych dostosowanych do lokalnych potrzeb.

 

Raporty, sprawozdania, analizy – wsparcie w przygotowaniu dokumentacji wymaganej przez nadzór wojewody i PARPA.

Dokumenty dla Gminnych Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych >>

Strategie rozwiązywania problemów społecznych – przygotowujemy strategie dostosowane do lokalnych potrzeb i specyfiki gminy.

 

Diagnozy społeczne – prowadzimy badania i analizy wspierające planowanie polityki społecznej.

 

Programy osłonowe, profilaktyczne i integracyjne – opracowujemy gotowe dokumenty zgodne z wytycznymi i aktualnymi regulacjami.

 

Konsultacje i doradztwo przy tworzeniu lokalnych polityk publicznych – wspieramy samorządy w budowaniu kompleksowych i spójnych dokumentów programowych.

Opracowywanie dokumentów strategicznych >>

Archiwizacja dokumentów – podstawy prawne i dobre praktyki – obowiązki urzędu, klasyfikacja dokumentacji i okresy przechowywania.

 

Elektroniczny obieg dokumentów w administracji – wdrażanie systemów EZD, organizacja przepływu dokumentów.

 

Przygotowanie dokumentów do przekazania do archiwum zakładowego – jak prawidłowo opisać, zabezpieczyć i przekazać dokumentację.

Archiwizacja i obieg dokumentów >>

Cyberbezpieczeństwo w administracji publicznej – jak chronić urząd przed cyberatakami i wyciekami danych.

 

Bezpieczna praca z dokumentami elektronicznymi – zasady tworzenia, przechowywania i udostępniania dokumentacji.

 

Ochrona danych osobowych (RODO) w praktyce urzędowej – jak zgodnie z prawem przetwarzać dane mieszkańców.

 

Rozpoznawanie zagrożeń i reagowanie na incydenty cyfrowe – jak tworzyć procedury bezpieczeństwa i reagować w sytuacjach ryzyka.

 

Pierwsza pomoc przedmedyczna z użyciem AED – praktyczne szkolenie z zakresu udzielania pomocy w nagłych sytuacjach zdrowotnych, z wykorzystaniem defibrylatora AED.

Bezpieczeństwo cyfrowe, pierwsza pomoc >>

Zamówienia publiczne – podstawy – wprowadzenie do procedur, terminologii i etapów postępowania zgodnie z PZP.

 

Zamówienia publiczne – poziom średniozaawansowany – praktyczne aspekty przygotowania i prowadzenia postępowań, najczęstsze błędy i dobre praktyki.

 

Zamówienia publiczne – zaawansowane przypadki – skomplikowane sytuacje, interpretacja przepisów, orzecznictwo KIO i kontrole zamówień.

Zamówienia publiczne >>

Zarządzanie projektami społecznymi i grantowymi w gminie – jak planować, wdrażać i monitorować projekty lokalne.

 

Jak mówić, żeby być zrozumianym – wystąpienia i prezentacje publiczne – szkolenie z autoprezentacji dla urzędników, wójtów, sekretarzy.

 

Tworzenie strategii rozwiązywania problemów społecznych, diagnoz i lokalnych programów – jak opracować dokumenty strategiczne, prowadzić diagnozy społeczne i wdrażać skuteczne rozwiązania na poziomie gminy.

Zarządzanie projektami i rozwój lokalny >>

MS Office w zakresie ECDL B3, B4, A2, A3 (Word, Excel, Access, PowerPoint, Outlook) – kompleksowe szkolenia od podstawowej obsługi do zaawansowanego poziomu, w tym programowanie makr w Visual Basic.

 

Libre Office / Open Office / Google Docs – zaawansowane wykorzystanie – efektywna praca z dokumentami, arkuszami i prezentacjami w środowiskach open source.

 

Podstawy obsługi komputera i Internetu (ECDL B1, B2) – dla osób rozpoczynających pracę z technologią cyfrową.

 

Symfonia ERP (Kadry i Płace, Finanse i Księgowość, Handel) – obsługa oprogramowania do zarządzania zasobami w urzędzie.

 

Insert ERP (Gratyfikant GT, Rewizor, Rachmistrz, Subiekt) – praktyczne szkolenia z obsługi popularnych systemów dla sektora publicznego.

 

RAKS SQL (Kadry i Płace, Finanse i Księgowość, Magazyn) – modułowe szkolenia dostosowane do potrzeb jednostek organizacyjnych.

 

Optima ERP (księgowość, magazyn, kadry i płace) – pełna obsługa systemu w środowisku samorządowym.

 

Płatnik ZUS – praktyczne szkolenie z zakresu obsługi programu do przekazywania dokumentów ubezpieczeniowych.

 

Zarządzanie, konfiguracja i obsługa sklepów: PrestaShop, Magento – dla JST prowadzących działania promocyjne, handlowe lub współpracujących z lokalnymi producentami online.

 

Excel dla urzędników – poziom podstawowy – nauka obsługi arkuszy kalkulacyjnych, wprowadzanie danych, tworzenie prostych tabel.

 

Excel dla urzędników – poziom średniozaawansowany – formuły, funkcje, sortowanie, filtrowanie danych i proste wykresy.

 

Excel dla urzędników – poziom zaawansowany – tabele przestawne, funkcje logiczne, makra, analizy danych.

Umiejętności techniczne i cyfrowe >>

Indywidualny coaching dla kadry kierowniczej – sesje rozwojowe wspierające liderów w podejmowaniu decyzji, zarządzaniu zespołem i budowaniu odporności psychicznej.

 

Zarządzanie stresem i wypaleniem zawodowym w administracji – jak dbać o dobrostan psychiczny w wymagającej pracy.

 

Jak radzić sobie z emocjami w pracy pod presją – techniki regulacji emocji w środowisku urzędowym.

 

Etyka i odpowiedzialność w administracji publicznej – podejmowanie decyzji w zgodzie z wartościami i przepisami prawa.

Rozwój osobisty i odporność psychiczna >>

Komunikacja w zespole i współpraca międzywydziałowa – zasady efektywnej współpracy w strukturach urzędu.

 

Skuteczna współpraca z organizacjami pozarządowymi i mieszkańcami – budowanie relacji opartych na zaufaniu i zaangażowaniu.

 

Zarządzanie zespołem w urzędzie – dla liderów i kierowników: jak budować zaangażowanie i odpowiedzialność.

Współpraca i komunikacja wewnętrzna >>

Efektywna komunikacja w administracji publicznej – jak prowadzić rozmowy z mieszkańcami i instytucjami zewnętrznymi, by były zrozumiałe i profesjonalne.

 

Trudny mieszkaniec – jak sobie radzić w sytuacjach napięcia i konfliktu – metody reagowania na roszczeniowe lub agresywne zachowania bez utraty kontroli i profesjonalizmu.

 

Obsługa interesanta w sytuacjach trudnych i kryzysowych – komunikacja kryzysowa i zachowanie standardów wizerunkowych urzędu.

 

Sporządzanie pism urzędowych w sposób przejrzysty i komunikatywny – jak pisać zrozumiałe, rzeczowe i uprzejme pisma do mieszkańców.

Komunikacja i obsługa mieszkańca >>

Skontaktuj się i przekonaj, jak możemy pomóc Tobie lub Twojej organizacji i stworzyć razem coś wyjątkowego!

 

Dołącz do setek zadowolonych klientów, którzy rozwijają się z nami od lat!

Porozmawiajmy:

+48 600 826 340

Twoje imię*:

Nazwa firmy:

Adres e-mail*:

Numer telefonu:

Treść wiadomości:

Jeśli chcesz nam przesłać jakieś pliki, możesz je załączyć poniżej:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Usługodawcę Centrum Szkoleń i Rozwoju TaMari, w celu jednorazowego kontaktu pod wskazany numer telefonu lub adres e-mail, niezbędnego do przekazania oferty handlowej.

Dziękujemy za wiadomość!

Wypełnij proszę wymagane pola

Szkolenia dla Urzędów Gmin

 

Kompleksowa oferta rozwoju kadr

Imię*:

Nazwisko*:

Adres e-mail*:

Numer telefonu:

Wybierz mentora:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Usługodawcę Agnieszkę Lisowską, Wilków 1A, 58-125 Pszenno, w celu jednorazowego kontaktu pod wskazany numer telefonu lub adres e-mail, niezbędnego do przekazania oferty handlowej.

PROSZĘ O KONTAKT
PROSZĘ O KONTAKT
Dziękujemy za wiadomość!

Wypełnij proszę wymagane pola

Nie znalazłeś/aś tego, czego szukasz?

 

Masz inne potrzeby? Szukasz dedykowanego szkolenia dla Ciebie, Twojej firmy lub placówki? Skontaktuj się z nami! Chętnie stworzymy szkolenie dopasowane do Twoich oczekiwań.

Wzmacniamy kompetencje, które budują skuteczne samorządy!

 

Nasze szkolenia dla administracji publicznej pomagają rozwijać kompetencje miękkie, usprawniać komunikację wewnętrzną i z mieszkańcami, skutecznie radzić sobie z kryzysami oraz budować zgrane zespoły pracowników. Prowadzimy szkolenia stacjonarne, online i wyjazdowe – dostosowane do specyfiki lokalnych samorządów.

Skontaktuj się i przekonaj, jak możemy pomóc Tobie lub Twojej organizacji i stworzyć razem coś wyjątkowego!

 

Dołącz do setek zadowolonych klientów, którzy rozwijają się z nami od lat!

WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
P. W. TaMari Tamara Duśko z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Jesionowej 13/5 i posługującej się NIP: 5831203872 oraz REGON: 192007295.
 
Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione. Obowiązek informacyjny przed
wyrażeniem zgód na przetwarzanie danych (zobacz) / Realizacja: Plutowski.pl

Napisz do nas:

sekretariat.tamari@gmail.com

Porozmawiajmy:

+48 600 826 340